Vårjackor!

Nu har jag kollat på lite vårjackor.
Jag själv tycker att dom är ruskigt snygga men du bedömmer själv!

1 - En väldigt snygg windbreaker jacka från Adidas med hög krage och vida ärmar. Mudd i midja och ärmslut.
Den finns i storlekarna S/36, M/38 & L/40 och färgerna Black/Fresh Yellow och Track/Light Bone!
Kostnaden för denna jacka är 649 kr.

image10

2 - En härligt färg späckad vårjacka från Roxy med kort tunnare jacka i mönstrad bomull.
Brodyr på bröstet och bak på axeln samt avtagbar luva. Den finns i storlekaran S/M och L.
Endast i färgen Indigo. Kostnaden för denna jacka är dock lite dyrare än ovanstående alternativ och går på 1179 kr.
image11

3 - En ruskigt snygg jacka som defenitivt drar till sig mina blickar! Jackan är från Resteröds och är en vändbar moderiktig vårjacka i midjekort, trendig modell med muddar nedtill, i ringningen och ärmarna.
Mittfram finns en silvrig dragkedja. Jackan kan vrängas och då användas med glansig svart utsida eller som mattare svart-vit rutig. Två jackor i en!
Jackan går på 999 kr.

image12

Hoppas ni gillar dessa vårjackor.
 Ha det så bra, och tack för att ni läser min blogg!

dejanvalentinopejicic

Kommentarer
Postat av: malin

Verkligen,färg är jävligt nice :] Man känner sig inte lika tråkig när man är färgglad. Jag köpte ett par väldigt blåa mmjukisbyxor & dem kändes väldigt fräscha pga färgen. Jackan i mitten,den färgglada var helhärlig!

2008-03-27 @ 20:26:57
URL: http://misstrash.blogg.se
Postat av: malin

Ah dom är superhärliga tycker jag :]

2008-03-27 @ 20:42:29
URL: http://misstrash.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0