Tomhet

Idag är ingen vanlig dag, en dyster dag för mig. Tragedi, tårar, orolighet och till slut lättnad.
Inte lätt för er att fatta vad jag menar, men det har hänt en sak som man bara inte berättar öppet om utan håller inom familjen.

Idag kommer jag inte skriva så mycket pga. ovanstående.
Så kan inte göra annat än att visa denna schyssta hoodie från junkyard.




Detta är en female hoodie med kängruficka av märket Roxy (Roxy Mix Print) och finns i färgerna Royal Blue (som är på bilden) och Naturally Jungle, men finns dock endast i storlekarna S,M och L.
Hoodien kostar 749 kr.


image9




Med detta säger jag tack, och hoppas ni gillar hoodien för det gör iafl jag!

dejanvalentinopejicic


Kommentarer
Postat av: malin

Den va snygg^^

2008-03-27 @ 19:27:44
URL: http://misstrash.blogg.se
Postat av: malin

Lugnt! :)Ahfan superhärligt. Har en jättegul tröja med nå konstiga motiv,den gillar jag! Det ska jag:)

2008-03-27 @ 19:53:41
URL: http://misstrash.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0