Godmorgon

Godmorgon alla glada, och ni som inte är allt så glada! Varför börjar jag tänka på låten
"Keith Urban - Good morning beautiful"?

Texten är riktigt fin i den låten, I like it :)

Haha jag dör av skratt alltså, Fille från gruppen Ison & Fille är ju kung! Så rolig är han när han spelar sin roll som Lilla Al-fadji. Lilla Al-fadji & CO är ett humorprogram som går på Kanal 5 måndagar 22.55 (efter 100 höjdare).
Hur som helst så är han hur rolig som helst! och det är bara att söka på "Lilla Al-fadji" på Youtube så får ni lite smakprov!

Nu tror jag att jag ska fortsätta sova lite, eller åtminstonde äta frukost om jag inte ska :P svårt val!
A medans jag funderar på hur jag ska göra så kan du kika vidare på mina andra inlägg!

Tack för att du läser min blogg.

dejanvalentinopejicic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0